måndag 22 oktober 2007

Helgen!

Nu har en till helg rullat förbi och en ny vecka har börjat!
I lördas så va en kompis hos mig och vi lagade middag ihop. Skitgod potatisgratäng, den bästa någonsin ;p Tror nog att hon håller med om de oxå ;p
Men de va trevligt med sällskap när man va hemma själv! Jag har varit så duktig för jag städade hela lägenheten, dammsugning och torka golven! De vart rent o snyggt! =)

Ska snart äta lunch, en jätte god soppa som momma har gjort. Sen ska jag iväg en sväng o sen när ja e klar där så ska mamma komma in till stan o vi ska gå på H&M o kolla på den där jackan som jag så jätte gärna vill ha. Hoppas att dom har fått in den storleken nu då.. Annars blir jag sur. Så jag får se om jag kommer hem med en jacka eller inte!

Nä,nu vart jag hungrig, ska äta nu! Bye!

Inga kommentarer: