onsdag 17 oktober 2007

Stan

Var en sväng på stan idag med mamma. Jag skulle kolla efter nån ny jacka. Hittade en jätte snygg kappa, en kort o svart på H&M men tyvärr så fanns den inte i den storleken som jag skulle ha. Antigen skulle jag ha varit lite smalare för att få på mig storleken under eller vara större så ja passa i den storleken som va alldeles för stor ;p Det är aldrig bra. Men dom sa att dom ska få in mera såna i den storleken så ja får hålla koll där lite då o då. För jag VILL verkligen ha den. Tyckte jag passa i den o de e inte ofta de händer inte :p
Var även på Åhlens på heminrednings delen o så mkt fint dom har där nu. Såg jätte mkt som jag ville ha. Jag köpte ett litet svart trä i samet som man kan hänga smycken i eller ha som dekoration. Ska ha de som smyckeshängare på badrummet!
Det var väl sisådär nåra månader sen jag gick på stan tror ja:p Alltså att verkligen gå på stan o kolla runt. Så de va kul!

Ikväll ska jag iväg o träna. Om jag orkar :p

Inga kommentarer: