onsdag 19 december 2007

Onsdag!

Imorgon är det redan en vecka sedan min födelsedag. Helt sjukt vad tiden går fort! Men den går ju extra fort när man har roligt. Martina har varit här och hälsat på i nåra dagar! =) Men idag åkte hon hem igen, mindre roligt! Har mest umgåtts med henne och Malin när hon inte jobbat. Jag har haft det mkt trevligt och har mest varit på stan dessa dagar tycker jag. Eller Lillänge;p Men då har man ju kunnat köpa julklappar så det blir klart nån gång. Även unnat mig lite små saker till mig själv oxå. Inte helt fel de inte;p

Idag var ja på stan med mamma och vart lite mer julklapps shopping! Och just nu så håller jag på att slå in klappar till mamma o pappa. Det är kul! Sen ska jag nog även hinna med att baka ikväll.

Nä, nu ska jag fortsätta med paketinslagning!

Inga kommentarer: