onsdag 28 november 2007

Ett tag sen

De va ett tag sen jag skrev nu ser jag men jag har inte haft nån lust att skriva.

De e väl inte sååå mkt som hänt sen sist, kommer inte på nåt speciellt så då kan de ju inte va nåt då:p Ännu närmare jul nu, mindre än 4 veckor. Och min födelsedag. Jo, nu kom jag på en rolig sak som har hänt. Martina har sagt att hon kommer upp hit innan jul=) O hon kommer dagen efter jag fyllt år så de är ju lugnt den bästa presenten man kan få =) Ska bli sååå super kul! Sen åker hon hem bara nåra dagar innan jul så då är det ju nåt mer att se framemot.

Imorgon måste jag köpa glitter o en ljusslinga till min gran så jag har de när jag ska sätta upp den innan helgen=) Kanske lite tidigt men de struntar jag i för jag vill ha ut så mkt som de bara går av den här julen. =)
Tänk att det är lite mindre än 4 veckor kvar tills julen är här igen. Och sen blir det nyår och ett nytt år. 2008. Undra vad det året kommer med. Lycka hoppas jag. Orkar inte med nå mer motgångar nu. De räcker, haft nog för nu iaf. Aja, man vet ju aldrig vad som kommer att hända. De är ju livet men ibland så skulle man nog vilja veta iaf.

Inga kommentarer: