torsdag 8 november 2007

Gott&Blandat

Ett tag sen jag skrev ser jag. Inte blivit av!

Imorgon blir det IKEA för min del =) Ska bli sååå kul för jag tycker verkligen att det är roligt att åka dit =) Skulle ha åkt dit förra veckan men det vart inte så.. Men nu äntligen =)

Igår åt jag tårta =) Den var supergod Malin =) O fin me ;p

Vad jag längtar till julen nu. Nu när det har snöat igår och idag o är vitt ute=) Åsså va jag o Malin på Coop och Rusta igår å där hade dom så mkt fina julsaker. Ska göra som Malin och köpa mig en liten plast gran så jag kan ha på mitt rum ;p Fanns jättefina julkulor på Rusta som jag ska pynta granen me, längtar. O att få sätta upp min fina julstjärna. Det blir mys det!
Det är annars en sån mysig årstid. Med alla julsaker och allt ljus. Jag är redan i en mkt god julstämning som ni hör :p Får nog snart börja lyssna på lite julmusik kanske så får jag ännu mer längtan:p
Har alltid älskat julen o kommer alltid att göra de. Har sedan barn firat julen hemma hos mormor och morfar så det har som blivit en tradition. Med andra släktingar. Ibland va vi hos farmor o farfar när dom levde och även varit här hemma nåt år. Men jag trivs bäst när alla e samlade. Så härligt och mysigt.
Självklart så var julklapparna det allra bästa med julen när man var liten och så är det nog men nu när man är äldre så är ju inte klapparna det viktigaste. De är gemenskapen och den goda maten som är viktigast. Så känner jag.
Tiden kommer att gå fort, snart är det första advent.

Men först ska man ju ha sin födelsedag oxå=) Hoppas verkligen att det är snö då för då blir de ännu mysigare. Jag är nöjd om jag får snö och en god middag på min dag. Middan går ju att fixa men snön är de ju lite svårare med.
Oj, det är på pricken 5 veckor tills jag blir 21! Tiden går fort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag håller me dej!! De e såå mysigt tiden fram till jul nu!! Längtar tills jag också får ta fram mina julsaker!!!I år ska vi me va i Skålan, så då ses vi!!! Kul! Va längesen vi va på samma ställe! Kramar